maandag 15 november 2010

will eat for food.

hey guys! ♥


maandag. stomste dag van de week.
school. huiswerk. vervelende jongens. stinkende kluisjes. zware tassen. chagerijnige leraren.
iedereen kent het wel.
nu denk je vast dat je tips gaat krijgen ofzo,
maar nee, ik wou gewoon even duidelijk maken dat ik school haat.
en dat ik maandag haat.

maandag is echt zo'n dag waarvan je in de ochtend denkt van, he shit, weekend voorbij.
of waarvan je denkt, vandaag gaat alles goed! ik ga m'n best doen en ik zet een happy face op.
bij mij is het altijd de eerste geval.
tot dat ik m'n vriendinnen weer zie, de eerste 5 minuten dat je kan bijkletsen over het weekend, dat je nog even kan lachen voordat je leraar je waarschuwt.

en dan. bah. wiskunde.
ja, wij hebben een wiskunde leraar waarvan bijna z'n hele familie gestorven is aan kanker,
ja ik weet, sneu.
maar hij kan ook gewoon echt geen les geven. hij kan niet eens tellen.

tussenuur, boring. het is echt balen, want maar een paar mensen uit m'n klas hebben tussenuur, en voor de rest is er 1 iemand uit een andere klas die dan tussenuur heeft.
en de meeste mensen gaan of leren, of even naar huis.

daarna gym.
wedden dat ik morgen spierpijn heb?
we moesten aan ringen hangen en whatever.

daarna economie,
omdat degene waar ik naast zit ziek was, kwam er dood leuk een jongen naast me zitten.
en nee, hij is niet leuk. (':
dus die les was gewoon nogal irritant.

en toen engels,
omdat ik engels ben, is het nogal easy voor mij.
en we hadden toets.
dus, dat was, ja, makkelijk. (':

ik ben ook een beetje ervoor aan het zorgen dat een jongen uit m'n klas een vriendin van me leuk vindt,
maar iedereen denkt alleen maar dat ie mij leuk vindt.
dus, het is een beetje mislukt.


zo zag mijn dag er ongeveer uit.
en dat van jullie?
en OHJA. mijn vader was zaterdag jarig. jeej gefeliciteerd enzo. (':





3 opmerkingen:

  1. ohja, even vergeten,
    stem alsjeblieft even op m'n poll daarboven!
    thankyou. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik haat maandagen ook altijd! en school is inderdaad stom en saai haha

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha! jij bent echt grappig |8)
    geweldige blogg
    kusje

    BeantwoordenVerwijderen