maandag 22 november 2010

tonight we're going hard, just like the world is ours.

hey guys!♥

ik heb laast bij de DA een superleuke nagellak gekocht!
ik zag hem en ik moest hem kopen! ik was echt helemaal in love!
je hebt veel verschillende kleuren, maar ik heb groen/blauw genomen.
en ze zijn allemaal met glitters!
ik hou van glitters! ik kan er serieus een heel lesuur naar kijken hoe ze glinsteren enzo.
dat klinkt echt heel stom als ik dat zeg. (':

en hij was nog maar 2,99!
ik MOEST hem hebben, en ik heb ook gelijk voor sinterklaas meteen een paar andere kleuren gevraagt.
nu heb ik echt zin in sinterklaas! haha.
voor sommige mensen is mssh het glitter a little bit to much,
maar als je het leuk combineert is het echt geweldig!

ik heb 2 lagen gedaan, zonder ondercoat of bovencoat,
hoe je dat ook noemt, want daar doe ik gewoon niet aan.
ik heb hem al 3 dagen op, en hij blijft echt goed zitten!
echt ik hou van dit nagellak!

ik heb een foto gemaakt, alleen je ziet het niet zo goed,
enige nadeel van de iphone. (':
what do you think?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten