zondag 7 november 2010

I need you so much closer.

hey guys!

dus, eerste bericht, wat zal ik eens gaan zeggen? (':
het is wel handig als ik mezelf voorstel, zodat jullie allemaal weten wie ik ben. -duh.-

oke, ik ben Sasha, 14 jaar oud.
ik ben jarig op 1 januari, dus ik ben bijna 15. (:
ik woon een halfuurtje rijden van Amsterdam, ergens in de province utrecht, ergens onbekend.
het heeft geen zin om te vertellen waar ik woon, want niemand kent het toch.
-behalve als je der zelf woont, but i don't care. -
ik heb tot m'n achtste in Engeland gewoond, in Londen. ik kan dus ook gewoon floeiend engels praten, en m'n vader is engels.
maar omdat m'n moeder nederlands is, en nog een paar redenen, zijn we naar Nederland verhuist.

het is hier behoorlijk saai, vind ik.
en ik wil terug naar engeland. -nee, het weer wordt er dan niet beter op.-
maar ik vind engelse mensen gewoon veel aardiger, en hier wordt je gelijk op je uiterlijk beoordeelt,
en daar kan ik gewoon echt niet tegen.
ook kan ik niet tegen huppelkutjes met van die glimmende jassen en uggs. (':
wat bijna iedereen bij mij op school is.

er is ook zo'n meisje, die vond vans eerst niet mooi, maar toen ging iedereen ze dragen, toen kocht zij ze ook.
hetzelfde verhaal met uggs.
dus, ze heeft gewoon 2 paar schoenen die ze echt niet mooi vind. damn.

ja, sorry, ik dwaal af.
dus, ik hou van Londen, maar ook heel erg van Parijs.
ik ben er afgelopen herfstvakantie naartoe geweest, en ik ben helemaal verliefd.
verder kan je bij m'n intresses kijken wat ik leuk vind en wat niet.

ohja,
ik heb ook een heel droog broertje van 11.
dus van hem krijg je vast ook nog wel te horen.

en btw, ik weet nog niet precies hoe dit werkt,
dus als je me tips wil geven,
PLEASE. (:

1 opmerking:

  1. Leuk dat je uit Engeland komt! :)
    En ik kan ook echt niet tegen die mensen die alleen vans dragen omdat ze 'in' zijn.

    x

    BeantwoordenVerwijderen