dinsdag 9 november 2010

let's all thank the queen.

hey guys! ♥



zoals jullie allemaal weten, is het bijna sinterklaas.
en als je net zoals mij aan surprises doet met je klas, familie of vrienden,
dan moet je een verlanglijstje maken. (':


dit jaar vraag ik een paar foto lijstjes van de v&d, van het merk Lifestyle,
echt hele leuke heb je daar! je hebt kleinere, die zijn meestal tussen de 3 en 7 euro.
de grote zijn tussen de 10 en 15 euro.

ook vraag ik het eerste seizoen van Glee, en als ik die niet krijg ga ik smeken bij m'n vader of hij ze wil downloaden. c:


ik vind het ook altijd leuk om kookboeken te vragen, De cupcake kit, een doosje met allemaal cupcake dingen en ofcourse ook recepten.
eigen taart is goud waard, een kookboek van Blond, met allerlei taart recepten, jummie.


ook had ik bij de Bijenkorf gezien dat je van die aap-hoofd op je uiteinde van je sleutel kan doen,
het is zo'n rubber ding, en dat is dan een aap hoofdje en die doe je dan zegmaar om het hoofd van je sleutel. haha. c:

ik vraag ook altijd sieraden van de Six of Accesorize.
maar je moet nooit zeggen welke ketting of armband je precies wil, gewoon zeggen dat je een leuke ketting/armband wil,
en -meestal- krijg je dan een leuke ketting/armband!
je kan wel een beetje aangeven welke kleuren enzo, maar als je er precies bij zet welke ketting/armband je wilt, en als die er dan net niet is, dan krijg je wss geen ketting of armband meer,
en het is ook leuker voor degene die het koopt, om zelf iets uit te zoeken. c:


ook kan je nagellak, mascara, lipgloss, parfum en haar producten ook altijd vragen.
en als laatste, vraag ik een cadeau bon van de H&M ofzo.
dat is echt heel handig! - behalve als je er op een gegeef moment maar 5 cent erop heb staan. -



- natuurlijk kan je ook altijd chocola, snoep, kaas, whatever vragen. -

ohja, mssh denk je dat ik vroeg ben met sinterklaas, maar ik heb er gewoon heel erg veel zin in. (':







2 opmerkingen:

  1. Leuk verlanglijstje heb je gemaakt! Wij doen thuis niet meer aan sinterklaas maar wel surprise op school! mooie foto's trouwens. (:

    xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook zin in sinterklaas! En ik wil ook glee hebben :3 hihi! of die cd met alle liedjes :)

    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen