zondag 29 mei 2011

i wouldn't mind having you for breakfast.

hey guys! ♥

dit is echt stom. ik zit hier nooit meer op.
ik hou het gewoon niet meer vol. haha, LUI.
nee maar, ik zit niet meer zo vaak op de computer,
eerder op m'n iphone.
en er is volgens mij geen app voor Blogspot.
dus daarom post ik niet meer zoveel.

maar als je me nou echt zo interessant vindt,
kan je me tumblr wel even volgen.

want daar is wel een app voor, yay!
dus dat hou ik wel een beetje bij. (:

dit vind ik echt heel stom,
want nu dat ik zo aan het typen ben,
vind ik me blog weer leuk.
WAAROM IS HIER GEEN APP VOOR?!

ik denk dat ik nu even m'n blog een makeover ga geven,
en dan gan ik nog meer nutteloze dingen doen om mijn huiswerk te vermijden.
oke, ik heb een boeiend leven. whoop whoop.

byeeee xoxo

1 opmerking:

  1. i really like ur blog.i am follwing you :) i hope u'll follow back if u ever come back in your blog!

    BeantwoordenVerwijderen